_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

این روزها حتی هوای شعـــــــر خوش نیست....

هواللطیفــــــــــ :


بعد از تو دیگر با کسی کاری ندارم
سر بر سکوتِ واژه هایم می گذارم


بعد از تو یک دنیا غزل می ماند و من
تنها به یادت لحظه ها را می شمارم


گفتی که من پیغمبری دیوانه هستم
هر روز شعری در کتابم می نگارم


گفتی منم مرغی که در تنهاییِ باغ
با باد و باران صحبتِ دیرینه دارم


این روزها حتی هوای شعر خوش نیست
سنگین تر از ابری که می خواهد ببارم


اصلاً دلم با خواندنت می گیرد ای ماه!
دیگر نمی تابی به شب های سه تارم


اندوه دارد می برد از ریل بیرون
وقتی پیاده می شود با تو قطارم


اصلاً چه فرقی می کند بود و نبودم
اصلاً چه فرقی می کند دار و ندارم


بعد  از تو جای شعرهایم نقطه چین است
یعنی به انبوهِ فراموشی دچارم


بیش از چهل سال از تو و خورشید پیرم
بیش از چهل سال از لبم بر روی ِ دارم


چیزی به جز حسرت به روی شانه ام نیست
بیهوده می گردی درونِ کوله بارم!


دیر آمدی ای مرگ! اما جای شکرست
حتّی فراموشم نکردی در دیارم


می خواهم از باران شبی بارانی ام را
تا خیسِ چشمانِ تو گردد بر مزارم


باور کن از روزی که عاشق شد دلِ من
با واژه ی تنهایی ات در گیر و دارم



::: سید مهدی افضلی :::



از ایــنــجــــــــا" گوشــــــــ  بـــدهـــ "