_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

یک روز با تـــــو مــــن همه ی شهر را... ولــــی

هواللطیفــــ :



وقتی تو نیستی در و دیوار خانه را...

ملّافه هــای گلبهـــی چارخانه را....


حتّی کتاب حافــظ و گلدان روی میـز

روبان و گوشواره و موگیر و شانه را...


وقتی قرار نیست بیایی برای کـی

این رژهای صورتـی دخترانه را؟...


اصلا خودم در آینه کوتاه مـــی کنــــم

موهای خیس ِ ریخته بر روی شانه را


با گریـه پاک مــی کنم از روی صورتم

این خطِ چشم مسخره ی ناشیانه را


من، جوجه فنچ کوچک تنها، بدون تو

دیگر چطور گـرم کنـــم آشیانـــــه را؟؟؟


یک روز با تو من همه ی شهر را... ولی

حالا که نیستی در و دیوار خانه را...



:::پانته آ صفایی :::


از اینـــجـــا " گــوشـــ بـــدهـــ "