_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

ببیـــنم نازنیـــن گوش شـــما کــــر نیستـــ ؟؟؟ شکــــ دارم....

هواللطـــیــفـــ :


تو گفتی دستهات از جنس خنجر نیست  !شک دارم

وفا داریت هــم از سگ کــه کمتر نیست ! شک دارم...


همیشه مثل تمساح از دو چشمت اشک می باری

نـگو شیطان شبـیه شـرم دختر نیست  ! شک دارم...


صدایــی پشت خط آمد : عزیزم دوستت دارم ...

کمی لبخند یا گلبوسه بهتر نیست؟شک دارم....


به این خطها کــه می افتند روی هم و می بافند

عروسک زندگی بی تو میسر نیست ! شک دارم....


بیا و بــا غــــــرور مـرده ام بازی نـکن گفتـــــم :

ببینم نازنین گوش شما کر نیست ؟؟؟ شک دارم....


ولی با این همــــه تزویر هــــم می خواهـمت بانـــو

تو حتی فکر کن که عاشقت خر نیست ! شک دارم....


::: رســـول کــامـرانــی :::


**********


تو : عقربی که در قمرم راه می رود
تو : دشنه ای که در جگرم راه می رود

گیسو رها نکن به سراغم نیا بد است
دیوانه ای درون سرم راه می رود

این روزها زمین و زمان خانه های شهر
من ایستاده دور و برم راه می رود

می بینمت به خواب و عجیب است در پی ات
هر شب دو پای در به درم راه می رود

می خواستم که گل بخرم دیدمت به راه
اصلا گلی که من بخرم راه می رود

این فکر پیر توی سرم هی عصا زنان
«شاید که از تو دل ببرم» راه می رود

من بمب خنده عقب افتاده ها شدم
دیوانه ای درون سرم راه می رود


::: سید محمد علی رضا زاده :::



از ایـــنــجـــا " گــوشـــ بــــدهــــ "