_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

عکســـش؟ درست شکل خودم بود،مثـــل مـــن....

هواللطیــفـــ :


دیشب کسی مزاحم خواب شما نبود؟

 آیا زنی غریبه در این کوچه ‏ها نبود؟


آن دختری که چند شب پیش دیده‏اید

 دمپایی ‏اش ـ تو را به خدا ـ تا به تا نبود؟


 یک چادر سیاه کشی روی سر نداشت؟

سر به هوا و ساده و بی دست و پا نبود؟


 یک هفته پیش گم شده آقا! و من چقدر

 گشتم‏، ولی نشانی از او هیچ جا نبود


 زنبیل داشت، در صف نان ایستاده بود

 یک مشت پول خرد … نه آقا گدا نبود!


 یک خرده گیج بود ولی نه…فرار نه

 اصلاً به فکر حادثه و ماجرا نبود


 عکسش؟ درست شکل خودم بود، مثل من

هم اسم من، ولحظه ای از من جدا نبود


 یک دختر دهاتی تنها که لهجه اش

شیرین و ساده بود ، ولی مثل ما نبود


 آقا! مرا دقیق ببین ، این نگاه خیس

 یا این قیـافه در نظرت آشنا نبود ؟


 دیشب صدای گریه ی یک زن شبیه من

 در پشت در مزاحم خواب شما نبود؟


"پانته آ صفایی بروجنـی "


از اینــجـــا " گــوشــ  بــدهــــ "