_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

یک شب فقط به خاطر مـــــن بیسواد باش!!

هواللطیفـــــ :


تا خورده ام ، شکسته ام اما تو شاد باش

عاشق بمان و یکسره در امتداد باش



زهـــــــرا که از خدای خسیسش گذشت و رفت

اما تو غرق هر چه به زهرا نداد باش



هرشب بیا و با غزلی تازه تر برقص

با شعرهای خسته ی من در تضاد باش



حس میکنم برای تو کـــم بوده ام ولی

هرجا که هستی از سر دنیا زیاد باش...



امشب دوباره از تــــو نوشتم که دوستت . . .

یک شب فقط به خاطر من بیسواد باش!!!



من را ببخش گریه امانم نمی دهد

من را ببخش و گاهگداری به یاد باش !


"زهــرا شعــبانی "


از اینـــجــــا " گــوشــــ  بـــدهــــ "