_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

ای گـــــــرگ بی مــــلاحظه بــــــــــازی حســــاب نیــــست...

هوالـــلــطیــفــــ :


چند وقتیست که من بی خبر از حال توام

مثل یک سایــه ی مشکوک به دنبال توام!


خوب من ! بد به دلت راه مده چیزی نیست

من همان نیمه ی آشفته ی هر سال توام!


تـو اگـــر باز کنـــــی پنجره ای سمت دلت

می توان گفت که من چلـچله ی لال توام!


سالها گوش بـــه فــرمان نگاهت بودم

چند روزیست که بازیچه ی امیال توام،


گله ای نیست کــــه برداری و دورم ریزی

من همان میوه ی پوسیده ی اقبال توام


مثل یک پوپک سرما زده از بارش برف ـ

سخت محتاج به گرمای پرو بال توام!


زندگی زیر سر توست اگر لـــج نکنــــــی

باز هم مال خودت باش خودم مال توام!


"سیــد محمـــد علــی رضــازاده "


********


این قدر بر دو راهی تقدیر من نایست

این طور زل نزن به من ای چشم های بیست!


این آشنای گم شده در عمق چشم هات

این حس نابلد که مرا پیر کرده کیست؟


داری دل مرا به کجا می بری عزیـــــــــز؟؟

باور کن این ستاره تاریک مدتی ست


دارد به چشم های تو ایمان می آورد

باور کن این غریبه تو را عاشقانه زیست


با دست های خود کفنم می کنی ولی

این عشق...این ارادت...این منصفانه نیست


با اینکه روی دوش تو تشیع می شوم

من مانده ام که این همه آدم برای چیست؟


من سوخــــتم همیشه همینطور بوده است

ای گرگ بی ملاحظه بازی حساب نیست!!!


"جـــواد کـلـــیـدری "